Zoeken
Registreer je toestel Vraag een interventie
Gratis offerte

My Bulex

Ben je al klant bij Bulex? Dan kan je via onze online tool heel eenvoudig zelf je onderhoud of herstelling inplannen op het moment dat jou het best past.

Naar My Bulex

Je kan My Bulex gebruiken als je ooit al een interventie hebt laten uitvoeren door Bulex. Is het de eerste keer dat Bulex een interventie moet uitvoeren op je toestel? Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op. Of gebruik het webformulier om je onderhoud of herstelling in te plannen.

Nieuwe klant? Maak een login aan!

Wil je voor de eerste keer My Bulex gebruiken? Dan zal je eerst een login moeten aanmaken via het My Bulex portal. Hoe dat moet, leggen we hieronder stap voor stap uit.

Om je login aan te maken, heb je je klantennummer nodig. Dat kan je terugvinden op elke factuur die je van ons gekregen hebt.

  • Stap 1: Ga naar het "My Bulex portal"
  • Stap 2: Klik op "Heeft u nog geen login?".
  • Stap 3: Vul daar alle velden in en accepteer de gebruiksvoorwaarden. Bij accountnummer vul je je klantnummer in (dit nummer kan je op elke factuur van Bulex terugvinden onder "gefactureerd aan").
  • Stap 4: Klik op de knop "Wachtwoord online aanmaken".

Je kan alle stappen ook terugvinden in onze handleiding (839 kB).

 

Onderhoud

Herstelling

Onderhoud

Hoe een onderhoud inplannen

  • Stap 1: Ga naar het "My Bulex portal" en log in met je logingegevens.
  • Stap 2: Klik bovenaan op de knop "Toestellen"
  • Stap 3: Plan je onderhoud in door te klikken op "Bestel een onderhoud".

Volg nadien de verdere stappen.

Herstelling

Hoe een herstelling inplannen

  • Stap 1: Ga naar het "My Bulex portal" en log in met je logingegevens.
  • Stap 2: Klik bovenaan op de knop "Toestellen"
  • Stap 3: Plan je herstelling in door te klikken op "Bestel een reparatie".

Volg nadien de verdere stappen.

Veelgestelde vragen

Contacteer ons

Heb je nog vragen over onze services waarop je het antwoord niet onmiddellijk vindt? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

Wij zijn telefonisch 7/7 bereikbaar op 02/431.80.00

  • van maandag tot vrijdag: van 7u tot 22u
  • in het weekend: van 8u tot 17u

Of stuur een mail naar service@bulex-services.be

Onze dienst-na-verkoop staat klaar om je zo snel mogelijk verder te helpen.